BENVENUTI NEL MIO MARE

BENVENUTI NEL MIO MARE!! Quì troverete incanti e sogni..........



giovedì 14 ottobre 2010

IO SONGO NA’ SIRENA


Io songo na sirena caggia fa…
Me piace o rummor de llonne ncoppe e scogli
Quanno e tempeste o nfuriano e quanne è calmo
Stu mare ca vulimmo nu poco bene e nu poco male
Stu mare che ce sazia e che ce nfresca
Stu mare ca ce scurdammo e pulezzà
E quando nun ce serve o ritornammo a spurcà
Io songo na sirena caggià fa…
Me piace cu stu canto e fa nn’ammurà
Ca voce mia che trase rinto o cor
Porto l’ammore e a voglia e sunnà ancora
Io sonogo na sirena caggià fa…
Addore e cozze: nà mpepata!! Pure e sirene nun ponno disdegnà
O purpetiello frisco mò sta rinto ò piatto
Ca sarzulella n’coppe è na bontà
e se scurdato e quann nzieme a me nuotava
vulesse dicere pe piacè nun me magnà
ma io songo na sirena… caggià fa……

Nessun commento:

Posta un commento